سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۹

پخش فیلم سکسی به مناسبت رحلت حضرت زهرا در فارسی وان



ما تازه افتخار اینو پیدا کردیم که کانال فارسی وان (Farsi1) رو بگیریم . با اینکه به نظرم سریال هاش داره هدف دار انتخاب می شه و جدا از دوبله افتضاحشون, گاهی نگاهکی به این کانال می کنم.
از دوسه روز قبل از روز رحلت حضرت زهرا اعلام کرد که به علت مصادف شدن روزهای یکشنبه و دوشنبه با ایام سوگواری جای سریال های کمدی "مونوس و مونوس" و "ریبا" و "همسایه ها"... سریال حصار چوبی پخش می شه.
من واقعا کنجکاو شدم ببینم چه سریال غمناکی برای حضرت زهرا انتخاب کردن (و البته شَکَم داشت به یقین می رسید که این کانال متعلق به سران جمهوری اسلامیه و برای پرت کردن افکار عمومی از سیاست تاسیس شده)
شما فکر کنید سکانس اولش اینجوری شروع می شه:
پدر خانواده(رئیس پلیس) و مادر (جراح )و دو پسر بچه سال اونها برای تبریک کریسمس می رن به اتاق خواب دختر 16 ساله خانواده که سورپریزش کنن و دخترشون رو با یه پسر 19 ساله , هر دو لخت مادرزاد در حال سکس می بینن.
در واقع به جای سکانس اول سکس اول داشت.
(یه ذره بقیه شم بگم: پسر کون لخت فرار می کنه و پدر ازش شکایت می کنه که با دختر زیر 18 سال خوابیده و می گیرنش. پدر تو کلانتری از پسر می پرسه هر چی تو سطل آشغل اتاق دخترم گشتم کاندوم پیدا نکردم. شما چطوری جلوگیری کردید؟ پسر می گه یادتون نیست این شما بودید با توزیع کاندوم تو مدرسه مخالفت کردین؟ اگه من یا دخترتون می رفتیم داروخانه برای خرید کاندوم, چون همه می دونن ما دوست پسر دختریم همه می فهمیدن و شما ناراحت می شدین...! خلاصه برای پسره وکیل می گیرن و وکیل باحال هم از دختر پسر دفاع می کنه, همینطور مادر اصلی دختر و باقی ماجراهای شیرین اینچنینی- مثلا دو بچه ی خردسال کلانتر و دکتر دو عروسکو لخت مادرزاد -ببخشید کارخونه زاد- می کنن و صحنه سکس خواهرشون رو بازسازی می کنن)
خلاصه ما موندیم در کف این که این سریال چیش به رحلت حضرت زهرا می خورد؟ و مونوس ِ که تنها کناهش دو زنه بودن بود- که در اسلام هم شدیدا جایزه- چه چیز قبیح تر از حصار چوبی داشت که پخش نشد.
آگهی: عاشق بشید در فارسی وان!

۵۷ نظر:

محمد گفت...

صاحب این شبکه یک افغانی-استرالیایی هست که یکی دوتا شبکه هم رو توی افغانستان اداره میکنه، البته پشتش به News Corporation گرمه که یک شرکت رسانه ای آمریکایی خیلی خیلی بزرگه

ناشناس گفت...

kose nanaye hazrata zahra ba rehlatesh koon kesha

arya گفت...

har chi harfaye in nashenaso khundam nafahmidam chi mige:)))i

ناشناس گفت...

برو بابا تو هم دلت خوشه بعد از 1500 سال،تو عقده عزاداری داری به مردم چیکار داری، هر کی هر کاری دوست داره میکنه، میتونی نگاه نکنی

ناشناس گفت...

......

ناشناس گفت...

تاسیس این کانال از طرف هر شخص با ارکانی بوده، هدفی غیر از تخریب فرهنگی خانواده های ایرانی نداشته، متاسفانه خانواده ها هم به بهانه اینکه صحنه سکسی ندارد و دوبله هم هست بدون فکر در معرض تماشای نوجوانان ایرانی قرار می دهند،به نظر من موضوعات این سریالها بسیار مخرب تر از فیلم های سکسی است و اصلا با فرهنک ایرانی سازگار نیست، به راحتی خط قرمز هارا رد می کند( مثلا هم اتاق بودن دختر و پسر نوجوان 16 ساله در سریال کره ای) به خصوص که خیلی روی قشر نوجوان(دختر) تاثیر می گذارد، خانواده ها باید دقت کنند که سریال به خاطر تکرار شدن هر روزه و خاصیت تعلیقی که داره، خیلی بیشتر از یک فیلم اثر کذاره.

مجید گفت...

اتفاقا خیلی هم ربط داره، یکم فکر کن. حضرت زهرا چند سالگی ازدواج کرد که در هنگام شهادتش در سن هجده سالگی چند تا بچه هم زاییده بود.

amiro گفت...

کانالي بسيار چرت با فيلم هايي آب گوشتي و تماما تاکيد روي سکس با دوبله هايي بسيار مسخره

ناشناس گفت...

اعنت به اين جمهوري ولي وقيح كه كار ما رو به اينجا رسونده كه اگه دو كلام در ذم اين كانال مزخرف بخواعيم حرف بزنيم همه موضع مي گيرن! آقا جان! اين كانال بي محتوا هيچ يادگيري و خيري نداره و فقط اخلاق بينندگان عزيزش رو بر باد مي ده. واي به حال جامعه بيمار ما كه دو سه سال ديگه چه خبرهاي جنايتي ازش خواهيم شنيد.

ali گفت...

canal male ye yahudiye australiyayiye kheyli puldare!afghani ham nist!:D
joda za in ke barname hash ye khorde abgushtiye, aslan be kasi rabti nadare ke chi neshun mide!
kheyli ham khubmikone sex neshun mide!
mellat yad migiran az condom estefade konan va in khodesh kheyli amuzandast!
dar zemn farhange irani ro nemituni beari ru taghche kasi ham behesh dast naane ke avaz nashe!
hamuntor ke arabha be iran hamle kardan va farhange ma ba farhange arab mix shod, farhang haye dige mitunan dar shekl dadane farhange irani naghsh dashte bashan!

ali گفت...

uni ke mige farhange irani, chanta shere hafez hefze? frahang bayad niyaz haye zameney jame'e ro pasokh gu bashe!
monoso ina ham be khatere ahanghaye shadesh ehtemalan bardashtan!

Unknown گفت...

خودمانیم! کانال بسیار مزخرفی است. فیلم‌هایش سریال‌های بسیار آبکی و آشغالی است که مغز آدم را از کار می‌اندازه و به فهم آدم توهین می‌کنه! فکر می‌کردم حالا می‌خواهند چی پخش بکنند اما تا حالا حتی 5 دقیقه هم نتوانسته‌ام تصاویرش را تحمل کنم. من از دید مذهبی نمی‌گویم ها! همین‌جوری یک آدم عاقل که کمی برای خودش ارزش قایل باشد، چطور می‌تواند این سیل خزعبلات را تحمل کند. به نظرم آن‌هایی واقعاً دشمن ما هستند که می‌خواهند ما احمق بمانیم.

ناشناس گفت...

حضرت زهرا هم جنده بوده ، همانطور که محمد پیامبر اسلام هم بچه باز و دزد بوده . من ریدم تو این اسلام و تمامی امامهای کس کششون

ناشناس گفت...

حضرت زهرا هم جنده بوده ، همانطور که محمد پیامبر اسلام هم بچه باز و دزد بوده . من ریدم تو این اسلام و تمامی امامهای کس کششون.

ناشناس گفت...

والا از بس که دوبلش تخمیه،نگاه نمی کنم،ولی اگه تا این حد سوپر نشون می ده مجبورم که ساعاتی را برای این کانال اسلامی بگذارم!

امیر گفت...

این دوستانی که می گن این کانال آشغاله و به درد نمی خوره و فرهنگ ایرانی رو خراب می کنه ، کانال بهتری سراغ دارند ؟
این فرهنگی که الان توو ایران هست مثلا خیلی خوبه ؟
دختر و پسر رو تو خیابون می گیرن ، مجبور هستند برن توو یه خونه و یه کارای دیگه بکنند . حجاب اجباری خوبه ؟
هر چه قدر هم تلاش کنید که این شبکه رو تخریب کنید نمی تونید ، چون کانال بهتری در حال حاضر وجود نداره !
به این آقای ناشناس هم توصیه می کنم به اعتقادات مردم احترام بذاره . درست نیست به هریک از شخصیت های مذهبی هر دینی توهین کنید .

امیر گفت...

این دوستانی که می گن این کانال آشغاله و به درد نمی خوره و فرهنگ ایرانی رو خراب می کنه ، کانال بهتری سراغ دارند ؟
این فرهنگی که الان توو ایران هست مثلا خیلی خوبه ؟
دختر و پسر رو تو خیابون می گیرن ، مجبور هستند برن توو یه خونه و یه کارای دیگه بکنند . حجاب اجباری خوبه ؟
هر چه قدر هم تلاش کنید که این شبکه رو تخریب کنید نمی تونید ، چون کانال بهتری در حال حاضر وجود نداره !
به این آقای ناشناس هم توصیه می کنم به اعتقادات مردم احترام بذاره . درست نیست به هریک از شخصیت های مذهبی هر دینی توهین کنید .

امير2 گفت...

امير جان اگر ادعاي آزادي مي کني و مي کنيم که داشته باشيم،پس هر کس آزاده به بيان عقيدش اگر ناشناس دوست داره فوش به بده.منم کاملا باش موافقم و نظرمه. آزاده دوست داره فوش بده يا هر حرفي رو بزنه... از نظر مادي و فيزيکي که حق کسي ظايع نميشه. آزادي اينه ديگه..

ناشناس گفت...

حق ما ملت ایران که هنوز هم یاد نگرفتیم به اعتقادات هم احترام بگذاریم و به بدترین شکلی به مقدسات هم توهین می کنیم همون احمدی نژاد و این نظام دیکتاتوره. برین تمرین دموکراسی کنین. یکی از اصلی ترین اصول دموکراسی احترام افراد جامعه به عقاید همدیگه اس. تااون موقع حکومت دیکتاتوری گوارای وجودمان.

ناشناس گفت...

در غرب هم به اعتقادات دیگران توهین نمی کنند. برخی افراد اگر با اسلام و شخصیتهای اون مشکل دارند نباید به شکل توهین امیز اون رو بیان کنند. ادب برای همه خوبه

ناشناس گفت...

فقط مي خواستم بگم کيرم تو اين کشور.
دختر و پسر همديگر و تو مترو ميبينن بعد همديگرو از کون ميکنن.
کيرم تو فارسي 1 و ...
حالم حسابي گرفتست.

من به عنوان يک دختر اگه بخواهم بدون استرس کس بدم نميتونم.

ناشناس گفت...

aghaye AMIRO,,kiram toye dahanet kos lis.to boro masteto besab....hamoon behtar ke beri jalgheto bezani...farhange ma iraniharo ba arabaye pa pati eshtebah gerefti DADA....BISHTAR MOTALE KON baad zer bezan bach KOOOOOOOni..

ناشناس گفت...

عزیزم چرا میخوای با استرس کس بدی فدات شم، مگه من مردم به خودم بگو بدون استرس میکنمت.
عزیزمی

ناشناس گفت...

ميشه اينقدر زر زر نكنيد و اگر دوست نداريد همان سريالهاي مزخرف تلويزيون جمهوري اسلامي رو نگاه كنيد

ناشناس گفت...

اون کشک هست که ميسابن نه ماست . تو برو اول فارسي ياد بگير بعد دم از فرهنگ ايراني بزن باقالي

ناشناس گفت...

برو بابا تو هم دلت خوشه بعد از 1500 سال....

ناشناس گفت...

برو بابا حالت خوشه

ناشناس گفت...

این کانال خیلی خوبه . چون واقعیت هایی از جامعه رو نشون می ده که یه عمر عادت کردیم درباره اش حرف نزنیم .

Laleh گفت...

از شما بعید است که این کانال را نگاه می کنید این کانال با هدف تخریب تتمه اخلاقیات در مردم فارسی زبان آمده است
بسیار آبدوغ خیاری است من حالا در مورد خودم که تهرانی زاده ام( اینجا دوست پسر دختر زیاد دیه ایم) نمی گویم شهرستانیها و افغانیها که این مزخرفات را نگاه می کنند چگونه اخلاق و اصولشان بر باد می رود!
این کانال برای خانواده ها بسیار مخرب است و جالبیش این است که بیشتر مردم پایین از نظر فرهنگی آن را نگاه می کنند!!!
در ضمن بنده اصلا مذهبی نیستم

ناشناس گفت...

آقاي محترم شما بهتر بود كانال هاي ديگر ماهواره رو هم چك ميكردين همش عزاداري بود همه مسلمان شده بودن .....
در ضمن كانال هاسلرهمون pg برنامه ويژه گذاشته بود....چه گريه زاري توش بود !

ناشناس گفت...

حساسیت ما به سکس خیلی زیاده . اگه یه بابایی , 10 میلیارد بکشه بالا , کمتر صدا می کنه تا یکی که با منشی اش بریزه رو هم . تو روسیه و کشورهای کمونیستی هم همینجوریب بوده تا جایی که می دونم .

مهدي گفت...

كيرم تو وسط اسلام ناب محمدي فاشيستي.همه امام ها دخترباز حرفه اي بودن.خود امام علي گفته حسن ما 18 تا دوست دختر داشته.پس ريدم به اسلام و اماماش.همشون حشري بودن

نگار گفت...

eganehدرست است كه سريالهاي فارسي 1 با فرهنگ جامعه ما سازگاري ندارد و اكثرا فيلم نامه هاي ضعيفي دارند اما به نكات خوبي هم اشاره ميشود . مثلا در افسانه افسونگر شما با ويران كردن يك خانواده و ويران شدن روبرو ميشويد يا در سريال ويكتوريا مسئله همسر دوم يا ازدواج موقت كه در ايران بسيار رايج شده و با عواقب ان روبرو ميشويد . بهتر است كمي مثبت فكر كنيم و در هر چيزي به دنبال مسائل منفي نباشيم. ضمنا دوستان عزيز لطفا با عفت كلام صحبت كنيد. اينترت نت وسيله اي براي فحاشي نيست.سعي كنيد فرهنگ خودتان را بالا ببريد . ما مسئوليم

ناشناس گفت...

ای بابا همتون که کانالشو نگاه کردین پس گلگیتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

کی گفته توهین آزادیه؟؟؟ شما تو کشورهایی که آزادی زیاده به یکی فحش بدهید ببینید چه می کنند باهاتون .در ضمن اینکه آدم بخواد با حیوونها تفاوت داشته باشه اصلا بد نیست این یک مساله اخلاقیه . مذهب همالبته با اخلاق پیوند داره. اما هستند کسایی که مذهب.یندو بی اخلاق یا بیمذهبند و با اخلاق اون دوستی که به فرهنگ ایرانی اشاره کرده بود فرهنگ ایرانی همین بوده شان آدمها با هردینی که بودند ارزش داشته.نگه داشتن حدود یعنی ادب مهم بوده
اونی که به مذهب اعتقاد نداره دلیلی نداره نمادهاش رو با این ادبیات خارج از دایره ادب بکوبه خوب شما اعتقادات خودتو داشته باش . این رو هم باید پذیرفت بخش عمده مردم کشور ایران اعتقادات مذهبی دارند نمی گم دین سیاسی که مزخرفه. دین دل مذهب دل .مذهب لطیف و پاک خلوتهای قشنگ با خدا و علاقه به انسانهایی که تو ما انسانها سعی کردن کاملتر باشند تو شرایط و زمان خودشون .و رفتارهاشون البته باید در زمان ما دوباره ترجمه شه و به روز تفسیر شه ...اقلیت ها و اکثریت ها حق وجود و حضور دارند اما حق کشتن هم حق له کردن و فحش دادن به هم ندارند اصولا کینه کشی تا این حد چرا؟؟؟ کمی بچگانه نیست ؟؟؟
در مورد پخش بی پرده موضوعات سکسی حالا یک کانالی هر روز صبح تا شب هم این رابطه انسانی رو بدون هیچ سانسوری نشون بده خوب پس گربه ها هم در جمع همین رفاار رو دارند و گوسفندها و خرها حشرات اصلا همه هم. آدم فرقش اینه طبیعتش رو غریزش رو لطیف می کنه پیچیده می کنه تغزلیش می کنه در واقع حیوونها طبیعی زندگی می کنند آدمها طبیعتشونو قشنگ می کنند و قشنگ زندگی می کنند.می شه غذا رو هم رو ی روزنامه خورد یا از روی زمین یا حتی از توی روشویی دستشویی اما آدم غذاش رو می پزه بعد تو ظرف قشنگ می گذاره تزئینش می کنه و می خوره
می تونه آدم روی سنگ بخوابه یا روی خاک یا هرجای دیگه اما برای خواب خودش یک جای خوب و راحت و قشنگ درست می کنهالبته آخرش به انتخاب خود آدم مربوطه که بدون ضرر به دیگران مثل سایر موجودات جهان بخواد باشه یا بیش از اونها.
این کانال فارسی وان هم به نظر من یا خود عمال حکومت پس پرده باهاش زد و بندی دارن یا اینکه کشورهایی که خودشون مشغول فتح سیارات و کرات دوردست یا عمق سلولها و یا اتمهان می خواهند که فارسی زبانان دنیا مردمی ابله که بیشتر اوقات رو در شورتشون زندگی می کنند بشوند.نه به لزوم وحدت جغرافیاییشون فکر کنند و نه لزوم و اهمیت تولید علم و نه توجهی به دور و برشون داشته باشند که سلاخها دارن جوونهاشون رو سر می برند یا سربدار می دن یا تجاوز می کنند و ...ملت رو چارپای خودشون فرض کرده سواری می گیرند

ناشناس گفت...

دوستان الکی فحش ندید
منم با این دین مخالفم ولی فحش نمی دم چون مذهبی زیاده تو ایران و اگه فحش بدی سریع می گن محاربی.
فحش نده ولی چنان پدر اسلام رو در بیار که از هزار تا فحش براش بدتر باشه.
در مورد فارسی 1 هم می تونم بگم از بی عرضگی و نا کار امدی دین و سیاست ماست که اینجوری جولان داره می ده تو ایران و مخاطب کسب کرده

iraj گفت...

بهترین کانال فارسی درجهان است برای سرگرمی وآموزش.چون مردم ما همیشه میخوان مشکل پنهان بونه شایدخوششان نیادولی واقعیت جامعه هستش.درایرانی که مثلا اسلام ناب محمدیه به پیرزن وبچه قنداقه وتازگیها به مردها هم رحم نمیکنند مثل جریان انتخابات چگونه ازاین کانال ایرادمیگیرند نمیدانم باجرات میگم این افرادبه مادروخواهرخودشان هم رحم نمیکنند

ناشناس گفت...

لعنت به هرچی اعتقاد مسخرست،اینقدر مختون توش خالی که هنوز به یک دین پوچ و واهی که یک مشت عرب سوسمار خور اعتقاد داشتنه دارین،لایق این افراد همین حکومتی است که تو ایران وجود داره،جم کنید این دکان دروغ و ریا رو ،لعنت به محمد و هرچی جاهل بی عقل که بهش اعتقاد دارن.تو زندانهای ایران به اسم همین حسین و زهرا دارن به جوونا تجاوز میکنن خفه شین کله پوکه ها با این افکار که بایک فیلم یک دین زیر سوال میره،خاک تو سره همتون که به این دین اعتقاد دارین،این چه دین تخمی است که با یک فیلم زیره سوال میره،مرگ بر دین،هرچی دیندار ،مرگ بر محمد و الش ،که شما شدن الت دستش ،درود به زرتشت،درود به افکار آزاد،درود به داریوش و کوروش کبیر.مرگ بر دیکتاتور ،مرگ بر هرچی آخونده.

ناشناس گفت...

koskesha.kiram to kone hamaton.khare hamatono gaieedam jakeshaye madar ghahbe.faghat barid goozgoo konid.marda jendeha.

ناشناس گفت...

فارسی 1 یک کانال صهیونیستی برای بر هم زدن کیان خانواده ایرانی است . با عجله و شتابزده هم داره سریال دوبله میکنه و در روزهای عزاداری به جای رعایت حال شیعیان، به پخش فیلمها و سریالهای مستهجن رو میاره تا عقدهء خودشون رو به این صورت با عناد و دشمنی در برابر اسلام محمدی آشکار کنه.
امید وارم این کانال هم مانند VOA خیلی زود به تاریخ بپیونده وفرزندان پر توان جمهوری اسلامی ایران درب اینگونه کانالهای مخرب رو برای همیشه تخته کنند.
و به امید روزی که دکتر احمدی نژاد در همین 3 سال باقی مانده تمام فاحشه ها و روسپی ها رو اعدام کنه تا اثری از بی ناموشی و سکس در کشور نماند.

ناشناس گفت...

من خودم شخصا حالم از این شبکه بهم میخوره و همونطور که پیداست سریالها کاملا هدڧدار انتخاب میشه
ولی بچه ها بیایم واقع بین باشیم که همه اینها تقصیر خودمونه چون اگر ما یه جامعه ازاد داشتیم که هر عقیده و ڧکری جای بروز و ظهور داشت و شبکه های تلویزیونی از شبکه های مبلغ ادیان تا شبکه های 24 ساعت سکسی وجود داشت دیگه شبکه هایی مثل ڧارسی وان اینقدر طرڧدار پیدا نمیکرد اما متاسڧانه اینگونه شبکه ها نه تنها در بیت الاحزان صدا و سیما وجود نداره بلکه اگر به شبکه های ڧارسی زبان ماهواره نگاه کنیم یه مشت شبکه که 24 ساعته دارن پیام بازرگانی و یا ویدئو کلیپ های ابگوشتی که در داخل کشور تولید میشه رو پخش میکنن و کلا ادم باید روانی باشه که وقتشو پای این جور شبکه ها طی کنه حالا در چنین شرایطی شبکه ای مثل ڧارسی وان که 24 ساعته برنامه داره و از حداقل زمان برای پیام بازرگانی استڧاده میکنه خوب معلومه که طرڧدار پیدا میکنه
جالبتر اینکه جمهوری اسلامی که در داخل کشور دم از کانون خانواده و عڧاڧ و از این مزخرڧات میزنه نه تنها هیچ پارازیتی روی این شبکه نمیاندازه بلکه میره یه شبکه خبری مثل VOA پارازیت میاندازه

ناشناس گفت...

به نظر من هم کانال چیپ و مزخرفیه سریالهاش با ذاءقه ما نمیخونه . خاک بر سر مون این آخوندها باعث شدن از عرب گرفته تا اسراییل و دیگران همهچیزمون رو به یغما ببرند.واقعا دیگه کی میخواهیم یه انقلاب واقعی کنیم نسلهادارن میان و میرن و این شیر دربند هرروز نحیف تر و توسری خور تر میشه. کاشکه جنبش سبز به انحراف نره ودر نهایت به یک آرمان مشترک و عقلانی برسیم.به قول استاد شجریان 5 سال و 10 سال و20 سال سنی در عمر تاریخ نیست و مثل یک لحظه میمونه پس بیاییم مثل ایرانیهای باستان برای بیرون راندن بیگانگان بکوشیم.
خاک دگران است که در دست پدران است
هان ای پسرم خانه نگهدار پدر شو

ناشناس گفت...

خاک پدران است که در دست دگران است
(اصلاح شد)

فلش گوردون گفت...

اگر کسی دوست ندارد فارسی 1 ببیند می تواند کانال را عوض کند.

مریم گفت...

سلام من تو فرانسه ام 2ماه دیگه میام ایران تو این کشورکه مهد دموکراسی است آدما حق ندارند ملیت ودین و ...رو بلند به زبون بیارن جرمه وممنوع یعنی مثلا بلند نمیتونی بگی عربها ... وای به حال شما که سبزید و ادعا دارید آزاده اید و صلح طلب و به دنبال دموکراسی اینطور به اعتقادات آدما حمله میکنید و ناشیانه و وحشیانه همه چیزو زیر سوال میبرید.شما هم مطمءنا اگر روزی به قدرت دست پیدا کنید به هیچ چیزو هیچ کس رحم نمیکنید اینها با افرط در دینداری شما با افراط در بی دینی واقعا متاسفم برای خودم که ایرانی ام با این هم وطنان

ناشناس گفت...

taasobe khoshk be chizi ke nadidim va lamsesh nakardim nabayad dashte bashim, ba yek hesabe sar angoshti mitawan fahmid ke aya islam va aslan mazhab wojood dare ya na.manteg sharte agle.bishtar bayad motalee kard.pishnehad mikonam be site EFSHA sari bezanid,

فاطمه گفت...

من تا حالا فارسي 1 نديدم، اما جايي بودم که شب عاشورا تو اون بکش بکش و قحطي اينترنت، يه عده ادم ابله به خاطر اين کانال نذاشتن بي بي سي نگاه کنم. نمي تونم از اين کانال متنفر نباشم، چون راههاي ديگه اي هم هست واسه عادي شدن سکس تو جامعه و کلا من نديدم کساني که اين کانال رو نگاه مي کنن به بچه هاشون آزادي بيشتري بدن.ضررش براي احمق تر کردن بيننده هاش خيلي از منافعش بيشتره!

ناشناس گفت...

ای ریدم تو الله و محمد تون با این فکر تون کیری هایی عمامه پرست .کیرم تو کس فاطمه زهرا جنده عرب

ناشناس گفت...

FAQAT YE JOMLE:
KASI KE TOHIN MIKONE NESHANEYE ZAEIF BUDANESHE, AGAR ESTEDLALE MANTEQIDARE BEGE, NADARE!!!

ناشناس گفت...

به نظر من هرجا کاستی باشد بالاخره مردم یه جوری جبران میکنند جامعه متعادل خوب جامهع ای است هرکس در انتخاب کانال مختار است درسته دیروز روز شهادت بوده ولی خیلی های در ایران مسلمان نیتند یا مسافر هستند یا اقلیت مذهبی اون بیچاره ها که نمی توانند هرروز گیریه کنند و بهشت هم نروند در ضمن همه امامام ما در مورد سکس به راحتی حرف میزدند و مردم را اگاه میکردند حتی عمل میکردند (همه چندین زن و کنیز)حالا چرا ما کاسه داغ تر از اش شدیم نمی دانم

ناشناس گفت...

كس كشهاي كوني حروم زاده
به كس بازي تون بپردازيد چرا به امامان معصوم ناسزا ميگوييد.
اگر پيش من بوديد انقدر از كون ميكردمتون تا بميريد

ناشناس گفت...

دمت گرم:)

ناشناس گفت...

نمی فهمید
واقعا متاسفم

ناشناس گفت...

کیرم بره دره همتون
مادرتونو
خواهرتونو
نامستونو
همه کستونو
با اعتقادات مردم چه کار دارید

مونا گفت...

این آشغالهای ناشناس که به امامان ما توهین می کنند به دین ما توهین می کنند از چی دارن می سوزن خواهر مادرشونو سگ گائیده یا خودشون به گا رفتن

ناشناس گفت...

سلام به همه کسانی که استدلال و منطق پیشه وسر فصل اظهار نظرات و آرا و سخناشان است به عبارت ساده تر عاقلانه تصمیم و سخن گفته و یا در قلمشان هویداست! درود بر چنین انسانهایی وارسته! الغرض به اعتقادات هم احترام بگذارید در شریعت اسلام توهین به ساحت قدس انبیا و ائمه معصومین علیهم السلام مذموم و حرام است! استغفار راه نجات گنهکاران است جای دارد عرضه بداریم یا فاطمهالزهرا اشفعی لنا عندالله

ناشناس گفت...

khak bar sare hamaton shoma chandta bache kaf karde be film hastin ke be esalate khodeton tohim mikonin khak bar sarehamaton