شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۴

سایتمو بردن هی هی...

می‌دونستم اواخر فوریه مهلت سایت زیتون‌دات‌کام تموم می‌شه. از یکی‌دوماه قبل از مسئول دومین شماره حساب خواسته بودم بابت واریز پول. گفت نگران نباشم و خودش تمدیدش می‌کنه . منم با خیال راحت نشستم سرجام.
دیشب هم که دیدم سایتم نمیاد فکر کردم یه مشکل معمولیه و به زودی حل می‌شه. اما وقتی امشب سایت حسن‌آقا رو باز کردم، دیدم نه انگار قضیه خیلی جدیه:(
غم عالم نشست رو دلم.
بیشتر از سه‌سال و نیم بنویسی و عکس بذاری و کامنت‌بگیری و یهو همه دود شن برن هوا خیلی زور داره.
حس می‌کنم در حقم نامردی شده!
نمی‌دونم کاری می‌شه کرد یا نه. می‌شه اون بالای سایتشون که آدرس ا یمیل دادن با زبون خوش ازشون خواست بهم پسش بدن؟
آخه به زبون انگلیسی که زیتون معنی نداره.
به قول حسن‌آقا بسوزه پدر سرمایه‌داری!
بشمر!
درود بر جامعه‌ی سوسیالیستی و جامعه‌ای که در اون سایت‌دزدی نباشه!
مرگ بر سایت دزد
بشمر
چی‌چی رو بشمر؟ مگه نگفتن نباید شعار مرگ بدیم؟

ضمنا انفجار در حرمین شرفین رو قویا محکوم می‌کنم!
فکر کنین ببینین این انفجارها به نفع کی تموم شد؟!

نخیر! قاط زدم اساسی!


راستی تکلیف عکسام چی‌ می‌شه؟
همه‌شون تو گوگل هستن. چه‌جوری دونه‌به دونه به مطالبم اضافه‌شون کنم؟

پ.ن.1.
به پیشنهاد حسن‌آقا برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی کسی که زیتون دات کام رو گرفته اگه می‌شه، کسایی که لطف کردن به این آدرسم لینک دادن خواهش می‌کنم به این آدرس در بلاگ‌اسپات یا اون‌یکی در بلاگفا , (و یا هردوش- چه‌پررو)‌ تغییرش بدین.
خیلی ازتون ممنونم.

پ.ن.2
دیگه با زیتون و زیتونک نمی‌تونم ای‌میل بگیرم و یا بفرستم.
بی‌زحمت به این آدرس ای‌میل برام بفرستید:
z8un_parvarde[at]yahoo[dot]com

چهارشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۴

رنسانس یک دروغ بزرگ است!

۱- جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور محبوبمان در سفر اخیر خود به نورآباد ممسنی طی یک سخنرانی فرمودند:"رنسانس" یک دروغ بزرگ است!
ایشان افزودند: رنسانس در واقع مخفف دو کلمه‌ی موهن "هولوسانس" و "رُنه‌کاست" است که دشمنان اسلام برای ایز گم‌کردن ساده‌اش کرده‌اند که چیز دوست‌داشتنی و ساده‌ای به نظر بیاید! آن‌ها خواسته‌اند به این وسیله مکاتب دیگری جز مکتب اسلام و خدا درست کنند.اما کور خوانده‌اند!ما از همین‌جا اعلام می‌کنیم که ما هنوز در قرون‌وسطی قرار داریم و حالا حالاها در آن قرار خواهیم داشت. زیرا حالا‌حالاها دنیا وجود دارد و قرون وسطی انشالله‌تعالی هزاران سال طول خواهد کشید.اصلا مگر ائمه اطهار نگفته‌اند که هر چیز وسطش خوب است؟ خوب قرون هم وسطی‌اش خوب است.مکتب هم فقط اسلام! مکاتب رمانتیسم و کمونیسم و استغفرلله دادائیسم و زبانم لال فمینیسم و مدرنیسم و نمی‌دونم چی‌چی‌ایسم... مال شیاطین است!( امت اسلامی: الله.... اکبر! الله... اکبر. اسمشو مبر رهبر...)من از همین تریبون اعلام می‌کنم مخالفینمان را شدیدا انگیزیسیون می‌کنیم! ( امت اسلامی: احمدک احمدک خدا نگه‌دار تو. بمیرد بمیرد دشمن خون‌خوار تو!)رئیس‌جمهور محبوبمان سپس افزودند که به زودی قرار است یک دانشمند فرانسوی را که اشتباها در آسایشگاه‌ روانی بستری‌ست به ایران دعوت کرده که در مورد دروغ بودن رنسانس سخنرانی ایراد بفرمایند. البته ایشان فعلا ممنوع‌الملاقاتند. پس از بهبودی نسبی ترتیبش را خواهیم داد.

۲- گذرگاه شماره 52 منتشر شد. در این شماره علاوه بر داستان‌های کوتاه و مقاله‌های متنوع، جدیدترین داستان "عباس صحرایی" به نام "مثل یوسف" هم چاپ شده. با ای‌میل هم می‌تونید این داستان رو به صورت پی‌دی‌اف درخواست کنید.

۳- هر وقت چند روزی نمی‌تونم بیام اینترنت، موقع وصل شدن تنم می‌لرزه که این‌دفعه دیگه چه خبره؟آخه همه‌ی مسائل بین اینجا و بیرون مشترک نیست. مثلا این‌بار شنیدن خبر کشته‌شدن حجت زمانی شوکه‌ام کرد( خبر خودکشی الهام فروتن هم همینطور که خوشبختانه این یکی اشتباه بود.)باید اعتراف کنم که ...یک‌بار هم که بعد از یک‌هفته اومدم اینترنت، در کمال تعجب دیدم بلاگری از هم‌جنسای خودم که عقایدش با من فرق می‌کنه و گاهی بهم گیر می‌داد، در نظرخواهیش کامنت‌نویسی رو بامن اشتباه گرفته و کلی فحش و بد و بیراه بهش گفته. اون طرف هم انگار بدش نیومده با من عوضیش بگیرن و نامردی نکرده و همین‌طور ادامه داده و فحش و بد و بیراه صاحب وبلاگ به من هم!منم درجا با عصبانیت یه مطلب نوشتم و گذاشتم تو وبلاگ.الان فکر می‌کنم کار درستی نکردم. توهین رو بخصوص که می‌دونستم در واقع خطاب به من اصلی نبوده نباید با عصبانیت جواب می‌دادم. حالا مدتیه لینکشو دوباره گذاشتم اینجا و امیدوارم هرگز دیگه ازین سوءتفاهم‌ها به وجود نیاد. اون نامردی که این وسط موش دووند(و می‌دونه من می‌دونم کیه) هرگز این شجاعت رو نداشت که اعتراف کنه اون بوده که... بگذریم...

۴-کامرانِ"آن‌سوی دیوار" بعد از آهو و نویسنده‌ی وبلاگ کافه گینزبورگ، سومین دوست کلیمی ایرانی ساکن اسرائیل ما‌ست که وبلاگ می‌نویسه.(البته شاید تعدادشون بیشتر باشه و من فقط سه‌تاشونو می‌شناسم) نوشته‌های کامران رو خیلی دوست دارم. به مسائل واقع‌بینانه نگاه می‌کنه و خبری از تعصب تو نوشته‌هاش نیست.

۵- خیلی جالبه! کاریکاتوریست‌های اسرائیلی سایتی درست کرده‌اند و خودشان با دید انتقادی راجع به هولوکاست کاریکاتور می کشند.این سید‌مهدی شجاعی متعصب باید خجالت بکشه و حداقل اینا رو در مسابقه‌ی 25 هزار دلاری ضد هولوکاست روزنامه‌ی همشهری شرکتشون بده.( من نمی‌دونم چطور تاحالا از این حاتم‌بخشی‌ها برای هنرمندان کاریکاتوریست‌هامون نمی‌کردن؟)لینک بالا رو در وبلاگ کامران پیدا کردم. ا لحق کاریکاتورهاشون هم قشنگه.احتمالا یکی ازین حزب‌اللهی‌ها از روشون کپی می‌کنه و به اسم خودش می فرسته و برنده هم می‌شه:)

۶- طومار ( پتيشن) اعتراض به اعدام زندانی‌‌های سياسی رو می‌توانيد اينجا امضا کنيد.(نگفتم هنوز تو قرون وسطاييم!)

۷- و اگه دوست داريد لوگوی گوگل برای عيد نوروز خوشگل موشگل و هفت‌سينی بشه اينجا رو امضا کنيد. عکس نمونه‌های لوگو در همين صفحه‌ هست.

۸- تکه‌پاره‌هايی از نوشته‌های ناقابل من در سايت روشنگری!

۹- نوشته‌ی آرش سيگارچی در مورد برادرش آتش به جان آدم می‌زند. سايت خود آرش باز نمی‌شه. مجبورم به نوشته‌اش در وب آورد لينک بدم.

۱۰- در تموم اخبارهای چندروز پيش تلويزيون از ۳سال‌و نيم زندانی مردی که هولوکاست رو انکار کرده بود با آب و تاب می‌گفتن.و اینکه در غرب دموکراسی و آزادی بیان نیست و...من با زندانی شدن هيچکس به خاطر عقيده‌اش موافق نيستم. اما خدا وکيلی تو کشور ما اگه يکی حماقت کنه و بياد بگه مثلا زبانم لال واقعه‌ی عاشورا دروغ بوده يا واقعه‌ی غدير‌خم و يا ابراهيم به جای اسمعيل اسحاق را می‌خواسته قربانی کنه و يا همچين چيزايي٬ حکومت چه بلايی سرش می‌آورد؟

۱۱- باز هم کاريکاتور :)

۱۲- شيرينی علی ولی‌ الله :)ف‌.م.سخن اين عکسو از نيچ‌آهنگ کش‌رفته. نيچ‌آهنگ هم از دوستش. من هم از ف.‌م.‌سخن!

۱۳- اينم کاريکاتورهای ضد يهودی.اين بلوای اخير حداقل اين خوبی رو داشت که هنر کاريکاتور حسابی در مردم جا باز کرد. حتی شده روی لج و لجبازي:)

۱۴- امام جمعه‌ی شيراز این‌چنین شکر ميل فرموده‌اند:مردم ايران باید به‌جای فارسی عربی حرف بزنند و پول رسمی از ريال به دينار تغيير پيدا کند.(فرمايش ديگری نداريد؟)