یکشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۶

بی‌برقی می‌کشیم! بی‌گازی می‌کشیم! قسم به خون شهدا.... لاالله الا الله...

1- تا برقمون نرفته تندتند بنویسم:)
لامصب هر شب نصف‌شبا، درست وقتی که من وقت دارم بیام پای کامپیوتر، برق زرتی می‌ره! هیچوقت هم اعلام نمی‌کنن کی می‌ره و کی میاد. مثلا دوازده شب می‌ره سه صبح میاد یا یک و ربع می‌ره چهار و بیست‌دقیقه میاد یا دو و سه‌دقیقه می‌ره و پنج و نیم میاد.
حالا استرس دارم نمی‌دونم کی کامپیوترم یه جرقه می‌زنه و قطع می‌شه...

2- اون از برق! اینم از الکی اس‌ام‌اس فرستادن موبایل‌ها.
امروز همین‌جوری رفتم تو قسمت اس‌ام‌اس‌های ارسال شده، دیدم ای‌داد و بی‌داد صدها اس‌ام‌اس خالی از طرف موبایلم فرستاده شده به چند تا از دوستام و اکثرش رفته به شماره داداشم. چند تاش هم خالی نبود و چند حروف بی‌معنی فرستاده شده بود. عین حروف رمز!
به داداشم زنگ زدم برای تو از طرف من اس‌ام‌اس میاد؟ گفت آره بابا پدرمو درآوردی چقدر اس‌ام‌اس الکی می‌دی. درس دارم. مجبورم موبایلمو قطع کنم بیشتر موقع‌ها...
من دیدم تو قبض ماه گذشته چند هزار تومن پول اس‌ام‌اس بیشتر از همیشه اومده بود.نگو از کرامات جدید تیلیفون همراهه! دوسه تا از دوستام می‌گفتن مال ما هم همین‌جوری شده. پول مفت داریم دیگه!

3- به‌هوش باشید! به‌گوش باشید! گذرگاه شماره 75 ویژه‌ی بهمن ماه منتشر شد. "ایران را سراسر حسینیه‌ می‌کنیم" منم توش هست:)


4- فعلا اینو پست کنم تا قطع نشدم. برم یه ای‌میل جواب بدم بیام بقیه‌شو بنویسیم. وبلاگ‌نویسی با اعمال شاقه و هول و تکان:))) بر باعث و بانی‌اش لعنت!


اینام هست:

5- آقا تورو خدا یکی ثواب کنه و این داریوش ارجمند رو از توهم فانتزی خودمالک‌اشتر‌بینی در بیاره! از وقتی سریال امام علی رو بازی کرده پاک رفته تو حس و دیگه هم در نمیاد طفلک!

6- این سریال "پری‌دخت" چی داشت؟ کاریکاتوری بود از کیف انگلیسی؟ چه فیلمنامه‌ی باسمه‌ای با دیالوگ‌های باسمه‌ای تر!
نقش پریدخت چه نکات بارز و برجسته‌ای داشت؟ یه زن ساکت - که تو حال و هوای فیلم لیلای مهرجویی بود همه‌ش- و منفعل و کمی تا قسمتی توسری‌خور و ببو... با اون کلوز‌آپ‌های الکی...
اسم سریال اگر نادر بود باز بدک نبود. شاید بهترین بازی رو علی مصفا کرد. شاید فیلمنامه‌نویس پارتی بازی کرده بود و براش نقش بهتری نوشته بود .
یا مثلا نقش پهلوون اکبر چی داشت؟ ما از کجا بفهمیم پهلوون بوده؟ جز اینکه کتش رو بندازه رو دوشش و گشاد گشاد راه بره چیکار کرد؟ یا همین نصرت خودمون. برای چی این‌قدر محبوب بود. نه شغلی داشت نه کاری بلد بود جز اینکه اونم گاهی کت روی دوش می‌نداخت...

7- بازم هست:)

8- وای بر من...آیا من می‌تونم به دستور پادشاه آینده‌ی کشورم جواب منفی بدم؟ چشم رضا جون....

9- خیلی از کاندیداهای نمایندگی مجلس رد صلاحیت شدن. خیلی از فیلم‌ها برای جشنواره فیلم فجر رد صلاحیت‌شدن.
وبلاگهای ما هم که فیلتر شدن هم در واقع رد صلاحیت شدن. یعنی خودشون صلاحیت دارن مثلا ؟

10- دهم بهمن، روز همبستگی وبلاگ‌نویسان با دانشجویان دربند....
برای حمایت به 10.bahman@gmail.com ای‌میل بنویسید.

11- این هم سایت جدیدالتأسیس مدرسه فمینیستی!

هیچ نظری موجود نیست: