شنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۸

من ندانم که چرا رفت و چی شد باز آمد...

. اصلا نمی دونم چرا وبلاگم یهو غیبش زد و امشب که اومدم می بینم دوباره پیداش شده.
کریم دن کیشوت حکومت می گه کار اونه اما بعید می دونم
داشتم غصه می خوردم که یهو یادم اومد می تونم تو اون یکی وبلاگم بنویسم.
به هزار زور تونستم در بلاگفا و بلاگ اسپات مطلبمو بذارم اما در وردپرس هر کار کردم نشد.
بعدش هم به هیچ وجه نتونستم جواب کامنت ها رو بدم . صد بار در جواب عمه خانم عزیز نوشتم و پست نشد. برای نارنج یه کامنت طولانی نوشتم اونم بعد از نیم ساعت تلاش نشد. جی میل هم خراب شد. اینقدر اعصابم داغون شد که دو روز کامل قید اینترنتو زدم و حالا خوشبختانه می بینم وبلاگم اومده بالا. اما چند پستش غیب شده.
جالب تر از اون دوسه پست آخری هم که نشون می ده اصلا تو ادیتورم نیست . اومدم عکس اون توالت رو بردارم( گفتم شاید حساسیت نسبت به اون بوده) ولی اصولا همچین پستی در ادیتورم موجود نمی باشد.
حالا نمی دونم چیکار کنم. احتمالا باید پست های جدیدو دوباره در این یکی کپی کنم. برم ببینم می تونم یا نه.
پ.ن.
هر کدوم رو می زنم این میاد:
The requested URL is not supported

۱۴ نظر:

پیمان گفت...

دوست خوبم، زیتون،
من و خیلی از خوانندگان دیگرت در وبلاگ اصلی شما، در آخرین پست آنجا، همچنان درد دل می کنیم تا بیایید. هرجا هستید آزاد و سلامت باشید.

با بهترین آرزوها...

پیمان گفت...

زیتون عزیز،

به نظر می رسد که سایت اصلی باز شده، اما در آخرین پست آنجا، مربوط به گزارشی از یک بانک، نشانه هایی است که به نظر می رسد خودت آن را ننوشته ای. روشنک هم تردید دارد. همانجا کامنتی گذاشته ام. امیدوارم حقیقت نداشته باشد، اما به نظر می رسد که مأموران دولت ایران سایتت را تصرف کرده اند و به امضای تو می نویسند. هرجا هستی خوش و سلامت باش.

با بهترین آرزوها برای خودت و خانواده...

پیمان گفت...

برای کسانی که هنوز به این سایت سر می زنند و خود زیتون:

به نظر می رسد که پست آخر در سایت اصلی کار زیتون نیست. پدیدۀ جالب این که حالا سایت باز می شود اما کامنت ها باز نمی شوند! می خواهند از نام زیتون و آن سایت به اسم خودشان بهره برداری کنند. بلاگ فا هم که مال ایران است. فقط می ماند اینجا.

زیتون خودت هر جا هستی مراقب و سلامت باش. ایمیل نمی دهم چرا که ذهن مشوش دیوانگانی همچون آنان را بهتر است بیشتر به هم نریخت!

با بهترین آرزوها!

پیمان گفت...

چرا فقط من هستم که اینجا می آیم؟!

فکر می کنم هرکس وظیفه دارد حداقل یک وبلاگ نویس را که بی هیج چشمداشتی می نویسد، در حد توان خودش حمایت کند. زیتون به دلیل شرایط تکنیکی داخل ایران نمی تواند بنویسد، شرایطی که احتمالاً به دلیل ترس از وسعت مخاطبش بر او تحمیل شده. همۀ کسانی که خوانندۀ او هستند آرزو دارند که هرجا هست سلامت و آزاد باشد.

سایت اصلی او دچار مشکل شد، طوری که حالا فقط کامنت ها باز می شوند. خیلی از ما معتقدیم که عده ای سایت او را هک کرده اند. برای امنیت خودش، کسی که به خاطر نوشته هایش به صداقتش ایمان دارم، از ایمیل پرهیز می کنیم. ولی از آنجا که هنوز فکر می کنم این کامنت ها را می خواند، اینجا می نویسم تالااقل یک نویسندۀ معصوم و مظلوم و مقهور شرایط غیر انسانی در آن کشور بداند که هستند کسانی که ارزش کارش را می دانند و به عنوان خواننده، و در محدودۀ یک خواننده، او را تنها نمی گذارند.

زیتون خوب: امیدوارم سلامت و آزاد باشی، و روزی بیاید که آزادانه بنویسی...

با بهترین آرزوها!

ناشناس گفت...

پیمان عزیز.تو تنها کسی نیستی که باینجا سر میزنی.همهء دوستان نگرانند.خانم آذر فخر؛اگر این کامنت را دیدید؛خبری از زیتون بدهید.یادم میاد یکی دو سال پیشْ گفتید که گاهی با زیتون تماس تلفنی دارید.

راد.

پیمان گفت...

زیتون خوب، اخبار امروز، روز دانشجو در ایران، عکسها و ویدیو را در اینترنت می بینم. کاری که شما کرده اید بی سابقه است مردمی خشمگین که با کلام به جنگ توپ و تفنگ و چماق آمده اند. فرهنگ ایران برای همیشه تغییر کرده است. مردمی که با سیاست عدم خشونت به جنگ خشن ترین رژیم دنیا رفته اند نشان از درک تاریخی بی سابقه ای دارند و بخش عمده ای از آن را مدیون نویسندگان روشنفکری همچون شما هستند.

عکسهایی از بسیجی های لباس شخصی هم هست که به طرف مردم سنگ می اندازند! چنین چیزی فقط در مملکتی که نامردمان بر مردمش حکم می رانند ممکن است...

خودت سلامت و آزاد باش. خوشحالم که تنها کسی نیستم که به اینجا سر می زنم. امیدوارم که هرچه زودتر خودت بتوانی بنویسی...

با بهترین آرزوها...

ناشناس گفت...

سلام زیتون و دوستان...

من آخری خبری که از زیتون از طریق فرند فید فرستاده بود به من در بالاگفا گذاشتم. من زیتون را سالهای زیادیست میشناسم..

شیرمرد

سلام ممنون. خوبم. یعنی بهتر شدم. اینقدر سرعت اینترنت کمه که دیگه رغبت نمی کنم بیام پای اینترنت. شاید بعد از 16 آذر اوضاع کمی بهتر شه و بتونم حداقل تو ادیتور وبلاگم برم. الان حتی نمی تونم کامنت ها مو بخونم مرسی که خبری گرفتی قربانت زیتون - zeitoon from email
اجازه دارم توی بلگفا بگم خوبی؟ همش به نوشتهات شک کردن و از ایحرفا. - You (edit | delete)

ناشناس گفت...

salam,zeytoon kojaieeeeeee,
Dariush

ناشناس گفت...


‫با سلام،
‫دوستان عزیز و گرامی، این پیام رو زیتون روی وبلاگ بلوچ گذاشته بود، امیدوارم که خودش باشه و مشگلاتش با وبلاگش به زودی برطرف شه،
‫زیتون جان، شاد و پیروز باشی.
Dariush

‫بلوچ نازنین و گل, ببخشید که من توضیح شما رو قبلا ندیده بودم. آنقدر دسترسی ام به اینترنت سخت شده که واقعا نمی دانم چکار کنم و گاهی احساس می کنم بریده ام. امیدوارم حالا که با کلی ورد و جادو تونستم وبلاگتون رو باز کنم بتونم این نظر رو بفرستم. از همینجا به آقا مهران سلام می کنم و تلاششون رو می ستایم. کاریکاتوراشون خیلی مردمی هستن و بیشترشون حرف دل اونها. به دوست عزیزی که اینجا برای من کامنت نوشته اند سلام می کنم و تشکر که به فکرم هستند. اون دو پست آخر نوشت های خودمه که طبق معمول با عجله نوشته شده و فرستادم به دوستی در آلمان تا توی وبلاگم بذاره. اگر بلوچ عزیز کسی رو داشته باشه که دستی به سرو گوش وبلاگم بکشه و برای منم بلاگ رولینگ بذاره یک دنیا ممنونش می شم. سیستمش MT ست. آقا ترو خدا هیچ وبلاگی رو از وبلاگ من بی کس تر دیده بودید

ناشناس گفت...

برای اولین بار در سطح جهان مردان برای حمایت از حقوق زنان به پا خاسته اند. درود بر شرف مرد ایرانی
دسامبر 11, 2009 · نوشتن دیدگاه
برای اولین بار در سطح جهان مردان ایرانی در حرکتی بسیار خلاق برای حمایت از حقوق نادیده گرفته زنان ایرانی به پا خاسته اند. درود بر شرف مرد ایرانی !
هر چند وقت یک بر دولت احمق کودتا و همدستان کثیفش بهانه خوبی به دست جنبش سبز باهوش و خلاق میدهند :یکی از بهترین ها حماسه خش و خشاک بود!
تا اینکه دیشب به سراغ فیسبوک رفتم و دیدم مردان ایرانی با شرف ایرانی چگونه برای حمایت از مجید توکلی دست به روسری بردند و با این کار یک تیر و چند نشان زده اند !
۱. حمایت از مجید توکلی و زندانیان سیاسی!
۲.اعتراض به حجاب اسلامی.
حجاب اجباری كه مذهبی تارین اصلاح طلبان سالهاست از آن انتقاد میکنند و حتی مبارزینی مثل یوسفی اشکوری برای آن سالها زندانی کشیدند (حتما لینک جداگانه تقدم به این بزرگمرد میکنم) اما کو گوش شنوا !
۳. از همه جالب تر اینکه شاید برای اولین بر درسطحی چنین وسیع و فعلا در فضای مجازی اینترنت مردان پیشگام حمایت از حقوقپایمال شده زنان شدند! هروقت در گردهمایی های جهانی مربوط به حقوق زنان در سراسر دنیا شرکت میکنید بیش از ۹۰% جمیعت را زنان تشکیل میدهند و البته هر سال به تعداد مردان اضافه میشود! ولی اینبار مردان ایرانی با حرکتی خود جوش دست به کاری زدند كه بی سابقه است! سرتا پا غرور شدم و یکبار دیگر حس کردم كه ما فرزندان کورشیم ! همان کوروشی كه برای اولین بار منشور حقوق بشر را به دنیا تقدیم کرد!

اگر مردان ایرانی تصمیم گرفتند این حرکت را در سطح دانشگاه ها و خیابان ها هم پیاده کنند كه باز هم مقام خود و زن ایرانی را چندین باربر بالاتر میبرند ولی جی آنرا داشت كه حتی در حد همین حرکت در سطح اینترنت هم از شما یاوران و مردان شریف ایرانی قدردانی کنیم!
دوستانی در این فیسبوک خود دست به این اقدام زدند كه محل زندگی و کاری و جوامعه ایرانی و آمریکایی خود شخصیت های کاملا شناخته شده ایی هستند و مطمئنم بازتاب این خبر به زودی به CNN و BBC و دیگر خبرگزاری های بزرگ جهان میرسد!

زنده باد برابری ، آزادی و دموکراسی !

Az balatarin

Dariush

ناشناس گفت...

مصاحبه زیتون؟؟؟

نگاه کنید... برای من عجیبه.

http://www.eshterak.net/2009/12/blog-post.html

شیرمرد

ناشناس گفت...

بچه ها الانی توی مسنجرم زیتون اینو نوشته... نکنه در خطری باشه؟؟چی فکر میکنید؟


z8un-SpamReply3:10 PM 12/12



توجه توجه.. اسمایلی جنبش سبز
3:10 PM 12/12 توجه توجه.. اسمایلی جنبش سبز
3:11 PM 12/12 توجه توجه... اسمایلی جنبش سبز : ) > -
3:11 PM 12/12 توجه توجه... اسمایلی جنبش سبز : ) > -
3:54 PM 12/12 Man Elame Khatar Mikonam سایت کلمه متعلق به میر حسین موسوی از دقایقی پیش بر روی سایت “نهضت سبز نبوی” ریدایرکت میشود . این اقدام که با دستکاری مخابرات ایران بر روی DNS سرورهای اصلی مسیرهای منتهی به ایران انجام میشود کاملا مغایر با قوانین بین اللملی بوده و به شدت محکوم است . لازم به ذکر است کودتاچیان با استفاده از امکانات انحصاری دولتی قبلا در مورد سایت بالاترین نیز این عمل را انجام داده بودند .
3:54 PM 12/12 Man Elame Khatar Mikonam سایت کلمه متعلق به میر حسین موسوی از دقایقی پیش بر روی سایت “نهضت سبز نبوی” ریدایرکت میشود . این اقدام که با دستکاری مخابرات ایران بر روی DNS سرورهای اصلی مسیرهای منتهی به ایران انجام میشود کاملا مغایر با قوانین بین اللملی بوده و به شدت محکوم است . لازم به ذکر است کودتاچیان با استفاده از امکانات انحصاری دولتی قبلا در مورد سایت بالاترین نیز این عمل را انجام داده بودند .


شیرمرد

ناشناس گفت...

بچه ها زیتون برگشته سایتش... بدوید.

شیرمرد

ناشناس گفت...

‫با درود و سلام
‫سلام مخصوص هم به زیتون عزیز و گرامی، امیدوارم که همه چیز تحت کنترل باشه و از دو روز دیگه دوباره دور دنیا دنبالت نگردیم، خلاصه اسفندی مسفندی چیزی دود کن و دور خودتو و کامپیوترت بگردون.
‫از بدی های وبلاگ نویسی گفتی و رابطه اش با وزن زیاد کردن، باید بگم وبلاگ خونی هم همین مزایا رو داره مخصوصن تو این شش ماه گذشته فکر میکنم حرص و جوش خوردن هم همینطور چون با خوردن سر و کار داره ، تازه پرشین رادیو هم میاد روش اونم با صدای گرم و نرم و رسای اقای سعید قائم مقامی که امیدوارم دوستان توجهی بهش داشته باشند هرچند مدتیه قطع شده ولی روی اینترنت هم میشه برنامه رو گرفت و خودش از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب به وقت ایران برنامش شروع میشه و روزهائی که در ایران تضاهراتی اعلام میشه تقریبن ۲۴ ساعته گزارش مستقیم داره.
‫شاد و پیروز و پایدار باشید


hotbird
Frequency 11013 Horizontal, Symbol Rate 27500 FEC Automatic

telestar 5
Frequency 11966 Horizontal, Symbol Rate 22000 FEC Automatic

http://epersianradio.com/Test/index.aspx


Studio Tel: 818.981.1200
Address: P.O. BOX 572367
Tarzana, California 91357 USA