یکشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۴

..

....
راستش به‌خاطر توصيه‌ی نغمه خواستم مسائلی رو اينجا بنويسم. و کامنت‌هايی رو اينجا بگذارم. ولی هر چه فکر می‌کنم بهتره چیزی ننویسم.
شاید بهتر بود اون دو بلاگر بزرگوار که در جریان ماوقع بودن و مدارک دست اونا هم بود حقیقت رو می‌نوشتن. گرچه اگر کمی انصاف و حقیقت‌‌خواهی در وجودشون بود همون‌موقع واکنش نشون می‌دادن٬ نه اینکه بذارن اتفاقی برای یکی بیفته و بعد براش پتیشن و سروصدا راه بندازن.
روزگار غریبی‌ست نازنین...
می‌دونم نوشته‌م بدجوری تو ذوق بعضی‌ها زده. کسايی در مسابقه‌ی نيکی‌کردن گوی سبقت رو از هم ربوده‌ن و بعد يهو تلنگری به ذهنشون خورده و کمی شک تو دلشون راه پيدا کرده.
از طرفی گفتن اینکه ؛شايد حق با من نباشه؛ خيلی سخته.
برای خود منم سخته. بخصوص وقتی گوسفندی می‌کنم!
آره عزيزم. منم خيلی وقتا گوسفندشدم و می‌شم.
همه‌ی ما بارها گوسفند شديم. چقدر آدما زمان انقلاب عکس آقا رو تو ماه ديدن و حالا می‌دونن اشتباه کردن. ولی نمی‌تونن اعتراف کنن؟
پس بهتره‌ هيچی نگم. به نظر من هيچوقت ماه پشت ابر نمی‌مونه و حقيقت روزی روشن می‌شه. دليل عصبانيتتونو نمی‌فهمم. اگر شک تو دلتون ایجاد نشده بود این‌طور واکنش سختی نشون نمی‌دادید.
من نمی‌فهمم هوش‌بچه‌ها چه ربطی به این قضایا داره؟ مگه من گفتم بچه‌ها خنگن؟ یا مسائلی که موقع خوندنشون چهارشاخ موندم. مثلا یکی نوشته من با لینک دادن می‌خوام خودمو به کسایی بچسبونم. از کی تاحالا لینک دادن به مطلب کسایی که مدتهاست لینکشون اون بغل وبلاگته چسبوندن به حساب میاد؟ من چه احتیاجی به چسبیدن به دیگری دارم؟ اگر چسبی‌بودم که ... لاالله‌الی‌الله...بهتره هیچی نگم!

اگر از کلمه‌ی گوسفند بدتون مياد خوب می‌تونم معذرت بخوام.

عاقلان عزيز. همه‌چيز‌دان‌ها٬ قاضی‌های مجرب٬ اسرارغيب‌‌دان‌ها٬ پيش‌گوها٬ پس‌گوها٬ ٬ نازنین‌ها٬ انسان‌دوست‌ها٬ دل‌نازکان٬ خيرين٬ نيکوکاران٬ شب‌نخواب‌ها٬ اشک‌دم‌ِ‌مشک‌ها٬ بغضالوها٬ گريه‌روها٬ آگاهان٬ کارآگاهان٬ داورها٬ واقفان به امور دنیوی و اخروی٬ شما خیلی خوب و گلید.

(اين وسط نفهميدم چرا يه عده در ای‌ميل از حرفام طرفداری می‌کنن و در عمل کار ديگه می‌کنن؟
و چرا يه عده می‌ترسن حتی لينک من بغل لينکشون بياد؟ )

يه بار ديگه خواهش می‌کنم به پيشنهاد شماره‌دو مطلب قبلم فکر کنيد. اصلا اگه می‌شه براش پتيشن و لوگو بسازيد.
همه‌ی وبلاگ‌ها يک‌شکل بشن بهتر نيست؟
راستی٬ تا شوهر صغری‌خانم از الواطی برنگرده عمرا آپديت کنم!
البته اگه یه‌ذره التماس کنيد برمی‌گردم:)

هیچ نظری موجود نیست: