دوشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۴

همبستگی برای آزادی اهل قلم

ف.م. سخن:‌ "من روز يک شنبه، به نشانه ي همبستگي با تحصن خبرنگاران در مجلس و براي آزادي زندانيان اهل قلم و درخواست مجازات نماينده ي توهين کننده به خبرنگاران و بازگرداندن مسيح علي نژاد به مجلس، وب لاگم را به صورت سفيد منتشر مي کنم. باشد که چشم بازي اعتراض ما را ببيند و گوش شنوائي فرياد ما را بشنود. "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
--------------------


دوستان عزیزم برام نوشتن که نظرخواهیم باز نمی‌شه. دیشب هر کاری کردم نتونستم تقریبا هیچ سایتی رو باز کنم. سرعتم خیلی پایینه ، فقط چند تا از ای‌میلام اومد. این‌ ای‌میل آقای سخن هم پریروز به دستم رسیده. نمی‌دونم تو وبلاگستان چه‌خبره و چند نفر با این حرکت اعلام همبستگی کردن!

حتی نمی‌دونم می‌تونم اینو پست کنم یا نه. سرعت اینترنت وحشتناک پایینه و تلفن هم دم‌به‌دقیقه قطع می‌شه.

گنجی با اون وضعیت بد جسمیش اعتصاب غذا کرده.


مصاحبه ی بیلی‌و من با خورشید خانم.
کاش اقلا بتونم این صفحه رو باز کنم. خیلی دلم می‌خواد از صنم بیشتر بدونم.

پ.ن.
۱- ترو خدا فکر منم بکنید. دو کیلومتر حرف داشتم.
این‌دفعه اگه خواستین پیشنهادی برای همبستگی بدین٬ بگین مثلا امروز هرکدوممون صدخط در باب فلان موضوع بنویسیم:)

۲- دلیل اینکه درباره‌ی رفتن هاله ننوشتم این بود که حتی برای یک لحظه باور نکردم اصولا هاله می‌تونه بره! :)

هیچ نظری موجود نیست: