دوشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۴

اعلامه‌ی‌ ترجیم ببخشید تحریم

اعلامیه‌ی ترحیم... ببخشید... تحریم!

خوب، خیلی جالب‌شد. از بین کاندیداهای ریاست جمهوری صلاحیت فقط 6 نفر تأیید شد:
1- رفسجانی
2- قالیباف
3- لاریجانی
4- کروبی
5- احمدی‌نژاد
6- محسن رضایی

البته جز این انتظاری نمی‌رفت.

این‌جانب "زیتون" دختر بابام اعلام می‌‌دارم که این انتخابات را شدیدا و باتمام وجود تحریم می‌کنم!:)

دیگه هیچ بد و بدتری الحمدلله وجود نداره.

حالا ببینیم عکس‌العمل طرفدارای معین و یزدی و... چیه!

جالب اینه که قرار بوده پس‌فردا اسامی تأیید‌شده‌ها اعلام بشه. برای چی دوروز زودتر اعلام کردن؟ مرض داشتن؟:)

اون‌قدر نفوس بد زدی که شد آنچه رو ازش می‌ترسیدی علی‌آقا!:))
--------------------------

آقا٬ جان من٬ مرگ من٬ کسی به ف.م.سخن نگه که من صفح‌ی سفيدمو دارم سياه می‌کنم.
اینم می‌گم و می‌رم.

آخه حيفم مياد اين نوشته‌ی قشنگ بی‌بی‌گل رو معرفی نکنم:

کابينه‌ی وبلاگ‌نويسان:))

ربل یا دکتر بولوت و یا هر دو مشترکا: رئیس‌جمهور!

خوابگرد: وزير آموزش و پرورش( وزير نيم‌فاصله)
الپر: وزير ارشاد اسلامی
زن‌نوشت: وزير اقتصاد
زيتون: وزير اطلاعات(اوخ... نمی‌شه يه وزارت ديگه بهم بدين؟ قول می‌دم جبران کنم)
حسين درخشان: وزير امور خارجه
شبح: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غیر مسلح
نقطه‌ته‌خط٬ برماچه‌گذشت و آسمان: وزير ارتباطات
مژدهَ سکتور صفر و يک‌کليک‌برای هميشه: وزير راه و ترابری
خود بي‌بی‌گلِ گل: وزير نيرو

اهکی دليلای بامزه‌شو اينجا نمی‌نويسم تا خودتون بريد بخونيد:)

(از اونايی که عادت به کپی نوشته‌های ديگران دارن٬ خواهش می‌کنم کل مطلب نويسنده رو تو وبلاگتون ننويسيد تا ملت کنجکاو شن و برن به وبلاگ مرجع.
کل مطلب رو نوشتن٬ حتی اگه بهش لینک بدین٬ یه نوع سرقته. چون دیگه کل مطلب رو شده و کنجکاوی کسی تحریک نمی‌شه بره به وبلاگ اصلی.)
وزير نصيحت هم بد پستی نيست ها:)

---------------------

علی جان برگرد. اگر خواستی این‌بار با نام مستعار

۲ نظر:

ناشناس گفت...

z8un jaan chera site asly shoma kaar nemikoneh?

don't give up your fight against the islamic antipublic regime.

زيتون گفت...

نمی‌دونم به چه علت وبلاگم برای حدود 21 ساعت باز نمی‌شد. ممنون که میای می‌خونی حرفامو:)