یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸

تقلب کله پا کند دیکتاتور را...

این تقلب عواقب بدی خواهد داشت.
من مُرده شما زنده!

اگه مَردم تا حالا به عوض شدن رئیس جمهور راضی بودن حالا دیگه به کل حکومت اعتراض دارن.
روی مردم باز شده و راه کوچه خیابون رو یاد گرفتن.
به نظر من خامنه ای باید یه نون می خورد صد نون صدقه می داد که کسی مثل موسوی تونسته بود مردمو بکشونه جلوی صندوقای رای. باید می گذاشتش رو سرش.
کار عاقلانه ای نکردن تقلبی به این تابلویی کردن...
امروز تهران شورش می شه , فردا تبریز, و اصفهان و پس فردا شیراز و اهواز و کرج و یزد و زاهدان و قزوین و ارومیه و...
این رشته سر دراز داره.
یه بار اعتراف کنن به تقلب, شاید بتونن راست و ریسش کنن.
وگرنه.... فاتحه...

پ.ن.
1- می گن فردا کل بازار تبریز تعطیله.
2- روحانیون مبارز خواهان ابطال این انتخابات هستن.
3- می گن فردا بچه های پلی تکنیک تجمع دارن شاید بتونن امتحانای دانشکاه رو عقب بندازن.
4- آمریکا هنوز به احمدی نژاد تبریک نگفته.
5- بزرگان داخلی هم جز دوسه نفر کسی بهش تبریک نگفته.
6- من جای احمدی نژاد بودم سرمو می ذاشتم زمین و می مردم از خجالت. این بشر چیزی به نام شرم و حیا سرش می شه؟
7- به کروبی و رضایی هم خیلی ظلم شد. آخه کروبی فقط 300 هزار رای؟ اونوقت این .... 24 میلیون.
8- دوشبه هیچکس از اطرافیان من خواب به چشماشون نیومده. اونایی که دیشب قبل از 12 خوابیده بودن صبح بدتر از ماها شوکه شده بودن. باز ما از یک و دو صبج متوجه تقلب شدیم و تا 6 و 7 صبح سکته ی ناقص چند مرحله ای داشتیم. اونا یهو نصف بدنشون از کار افتاد.
9- خیلی هایی که می شناختم بعد از اعلام نتایج زار زار گریه کردن.
10- نمودار نتایج هم فکر کنم از نقاشی های دوران کودکی احمدی نژاد بود که با خط کش چهار خط موازی کشیده بود.


هیچ نظری موجود نیست: