شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۴

سایتمو بردن هی هی...

می‌دونستم اواخر فوریه مهلت سایت زیتون‌دات‌کام تموم می‌شه. از یکی‌دوماه قبل از مسئول دومین شماره حساب خواسته بودم بابت واریز پول. گفت نگران نباشم و خودش تمدیدش می‌کنه . منم با خیال راحت نشستم سرجام.
دیشب هم که دیدم سایتم نمیاد فکر کردم یه مشکل معمولیه و به زودی حل می‌شه. اما وقتی امشب سایت حسن‌آقا رو باز کردم، دیدم نه انگار قضیه خیلی جدیه:(
غم عالم نشست رو دلم.
بیشتر از سه‌سال و نیم بنویسی و عکس بذاری و کامنت‌بگیری و یهو همه دود شن برن هوا خیلی زور داره.
حس می‌کنم در حقم نامردی شده!
نمی‌دونم کاری می‌شه کرد یا نه. می‌شه اون بالای سایتشون که آدرس ا یمیل دادن با زبون خوش ازشون خواست بهم پسش بدن؟
آخه به زبون انگلیسی که زیتون معنی نداره.
به قول حسن‌آقا بسوزه پدر سرمایه‌داری!
بشمر!
درود بر جامعه‌ی سوسیالیستی و جامعه‌ای که در اون سایت‌دزدی نباشه!
مرگ بر سایت دزد
بشمر
چی‌چی رو بشمر؟ مگه نگفتن نباید شعار مرگ بدیم؟

ضمنا انفجار در حرمین شرفین رو قویا محکوم می‌کنم!
فکر کنین ببینین این انفجارها به نفع کی تموم شد؟!

نخیر! قاط زدم اساسی!


راستی تکلیف عکسام چی‌ می‌شه؟
همه‌شون تو گوگل هستن. چه‌جوری دونه‌به دونه به مطالبم اضافه‌شون کنم؟

پ.ن.1.
به پیشنهاد حسن‌آقا برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی کسی که زیتون دات کام رو گرفته اگه می‌شه، کسایی که لطف کردن به این آدرسم لینک دادن خواهش می‌کنم به این آدرس در بلاگ‌اسپات یا اون‌یکی در بلاگفا , (و یا هردوش- چه‌پررو)‌ تغییرش بدین.
خیلی ازتون ممنونم.

پ.ن.2
دیگه با زیتون و زیتونک نمی‌تونم ای‌میل بگیرم و یا بفرستم.
بی‌زحمت به این آدرس ای‌میل برام بفرستید:
z8un_parvarde[at]yahoo[dot]com

هیچ نظری موجود نیست: